Δευτέρα, Οκτωβρίου 05, 2009

ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ

Tην προηγούμενη φορά είχα θίξει τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι ενημερωτικές συναντήσεις στην αρχή και σ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Αυτός ο τρόπος, έλεγα, δεν τιμάει ούτε τους νηπιαγωγούς αλλά ούτε και τους γονείς. Οπωσδήποτε, για την έλλειψη ελεύθερου χρόνου που επικαλούνται οι εργαζόμενοι γονείς έχουν δικαιολογίες και ελαφρυντικά. Όποια ώρα της ημέρας και να αποφασιζόταν η συγκέντρωση θα συνέπιπτε πάντα με το ωράριο εργασίας κάποιων γονιών. Αυτοί, μη έχοντας άλλη λύση, θα εξουσιοδοτούσαν συγγενείς και φίλους τους οποίους θα υποχρέωναν να παρευρεθούν στην ενημέρωση. Ελεγα ακόμη ότι η μόνη επίλυση του προβλήματος ήταν η υποχρεωτική παροχή αδείας από τους εργοδότες. Σε ένα πρόσφατο άρθρο της εφημερίδας "Ελευθεροτυπία" διαβάζουμε: "Ο νόμος 1484/84 προβλέπει ότι σε περίπτωση ασθενείας των παιδιών ή άλλων μελών της οικογένειας, χορηγείται στην εργαζόμενη μητέρα άδεια ανευ αποδοχών μέχρι 6 εργάσιμες ημέρες τον χρόνο και με αποδοχές για παρακολούθηση σχολικής επίδοσης παιδιών μέχρι 4 ημέρες τον χρόνο". Βλέπουμε, λοιπόν, πως το νομοθετικό πλαίσιο υπάρχει και προβλέπει άδειες.Το θέμα, βέβαια, είναι ποιός γονιός θα τολμήσει να κάνει χρήση του δικαιώματος και να ζητήσει άδεια από έναν εργοδότη. Και άντε οι καλοί εργοδότες τηρούν και εφαρμόζουν τους νόμους. Με τους κακούς εργοδότες, όμως, τι γίνεται; Αυτοί ασκούνται καθημερινώς στην καταπάτηση των νόμιμων εργασιακών δικαιωμάτων και με απειλές και εκφοβισμούς για απολύσεις επιβάλλουν το νόμο της σιωπής. Σιωπή στους χώρους εργασίας, σιωπή και στις ενημερωτικές συναντήσεις στα σχολεία...

5 σχόλια:

Τη 6:19 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Η ΜΗ ΧΡΗΣΗ ΕΝΟΣ ΝΟΜΟΥ, ΤΟΝ ΑΔΡΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ. ΟΙ ΘΡΑΣΕΙΣ "ΑΛΛΟΙ" ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΣΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ. Ο ΝΟΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ (ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ). Η ΕΥΘΥΝΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ...

 
Τη 8:55 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger blogo είπε...

Γεια σου συναδελφε,
ειμαι ο Στεφανος, ειμαι 22 χρονων και σπουδαζω Δημοσιογραφια.Ειμαι απο το Ηρακλειο της Κρητης και σπουδαζω Αθηνα.
Μου αρεσει πολυ το blogging, με το οποιο ασχολουμαι αρκετο καιρo.Μου αρεσει πολυ να διαβαζω blogs και να γραφω στα δικα μου.Γενικα μου αρεσει το διαβασμα.Διαβαζω εφημεριδες, περιοδικα.Μου αρεσει επισης πολυ η τηλεοραση, το ιντερνετ, το σινεμα, το θεατρο και η μουσικη.Ακουω ποπ και ροκ μουσικη, ελληνικη και ξενη.
Εχω δυο blogs.
Το ενα ασχολειται με τα ελληνικα blogs: http://blogo-gr.blogspot.com
Το αλλο ασχολειται με την ελληνικη τηλεοραση: http://vlepo-tv.blogspot.com
Επισκεψου τα οταν μπορεις και αν θες βαλε τα στα links σου.Περιμενω σχολια, παρατηρησεις και προτασεις.
Ευχαριστω και καλη συνεχεια στο δικο σου blog.

 
Τη 7:55 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

E, ΙΩΑΝΝΗ, Σ' ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΜΑ ΕΣΥ ΣΙΓΕΙΣ...ΓΙΑΤΙ;

 
Τη 2:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ είπε...

Ο/Η Ανώνυμος:Γνωριζόμαστε;Αν με απασχολούσε ποιος και πόσοι με έχουν ανακαλύψει θα το είχα κλείσει το blog(εννοώ πως εδώ με επισκέπτονται τρεις και ο κούκος).Αγαπώ κουβέντες σαν και του Nίτσε:"Έρχεσαι στο σπίτι μου με τιμάς!Δεν έρχεσαι, με ευχαριστείς".Πάντως σε ευχαριστώ για τη διάθεσή σου.

blogo:Κι εμένα μου αρέσει που διαβάζεις και γράφεις.Για την ηλικία σου αυτό είναι ελπιδοφόρο.Αν

 
Τη 4:53 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ: Η ΣΚΕΨΗ ΜΕΝΕΙ ΑΝΟΘΕΥΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα