Κυριακή, Ιουνίου 20, 2010

ΣΤΥΛΟ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ

Πριν καιρό έβγαινα από μια έκθεση ζωγραφικής κρατώντας στο χέρι μου ένα μπλοκ σημειώσεων. Βλέποντας στην στάση το λεωφορείο του ΟΑΣΘ έτρεξα να το προλάβω. Εκείνη τη στιγμή ο οδηγός του λεωφορείου έκρινε πως θα έπρεπε να φύγει. Αντικρίζοντας το λεωφορείο να ξεμακραίνει, έβγαλα το σημειωματάριο και πήρα να γράψω κάποιες σκέψεις και προβληματισμούς που είχα από την έκθεση ζωγραφικής. Το λεωφορείο ήταν κάποια μέτρα μακρύτερα και καθώς ήμουν έτοιμος να γράψω είδα τον οδηγό να με κοιτάει από τον καθρέφτη. Στο δευτερόλεπτο ακινητοποιεί το λεωφορείο και μου ανοίγει την πίσω πόρτα για να επιβιβαστώ. Είναι σίγουρο πως ο οδηγός φοβήθηκε την κίνησή μου να χρησιμοποιήσω το μπλοκάκι μου. Μια ενδεχόμενη καταγραφή του αριθμού του λεωφορείου θα σήμαινε καταγγελία που θα τον οδηγούσε σε μπλεξίματα και θα τον καθιστούσε υπόλογο στην υπηρεσία του για μη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Μια καινούρια τρομοκρατία ξεπροβάλλει και είναι αυτή της καταγραφής...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα