Κυριακή, Ιανουαρίου 30, 2011

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΑΤΕΡΑ

Εμείς, σ' έναν κύκλο πιασμένοι, 
μόνοι μας πλήρεις γινόμαστε, όπως γεμίζει η σελήνη.
Κι ούτε τις νύχτες που αλλάζαμε όψεις, στη χάση μας,
κάποιος μας σκέπασε ωσότου γεμίσουμε πάλι. Εμείς
μόνοι πηγαίνουμε πάνω απ' τον άγρυπνο τόπο-
Γιώργος Κοροπούλης, Αισθηματικές Ιστορίες
Ράινερ Μαρία Ρίλκε:"Ρέκβιεμ για μια φίλη" και άλλα ποιήματα
εκδόσεις Ύψιλον, 2004



Το ασθενοφόρο που μετέφερε τους ασθενείς ήταν μικρής χωρητικότητας. Ο πατέρας μου ένιωσε έκπληξη που με έβλεπε και πάλι κοντά του. Καθίσαμε δίπλα-δίπλα και προσπαθούσα να τον εμψυχώσω. Μέσα μου παρακαλούσα η αξονική τομογραφία εγκεφάλου να μην έχει κάποιο παθολογικό εύρημα. Δίπλα από εμάς καθόταν μια ηλικιωμένη κυρία μαζί με την κόρη της που της εξηγούσε πως είχε πάθει ένα μικρό εγκεφαλικό και χρειαζόταν μια καινούρια αξονική για να φανεί πιο ευδιάκριτα το μέγεθος του προβλήματος. Παραπέρα ήταν μια ακόμη ηλικιωμένη που έδειχνε να υποφέρει πολύ. Μιλούσε συνεχώς και ζητούσε να την πάρουν από εκεί. Φαινόταν σαν χαμένη. Ο συνοδός προσπαθούσε να την καθησυχάσει και στεκόταν δίπλα της για να προλάβει κάποια απότομη κίνησή της. Στον διάδρομο σχολιαζόταν, επίσης, πως η κυρία είχε δύο γιους που ήταν γιατροί.

Έβγαλα από το χέρι το τυχερό ρολόι του πατέρα μου και τον προετοίμασα ψυχολογικά. Είχε κάνει και άλλες φορές αξονική τομογραφία και πίστευα πως δεν θα γκρινιάξει για την ταλαιπωρία. Ένας από τους προηγούμενους στη σειρά  ασθενείς δεν συνεργαζόταν με το ειδικευμένο προσωπικό που τον παρακαλούσε διαρκώς να κάνει λίγη υπομονή. Ο πατέρας μου μπήκε χωρίς κανένα πρόβλημα. Από κείνη την στιγμή άρχιζε η οδύσσεια, το άγχος, η αγωνία και η αβεβαιότητα. Στο διαγνωστικό κέντρο δεν μου κοινοποιήθηκε η γνωμάτευση. Έπρεπε να ξαναγυρίσουμε πίσω στο νοσοκομείο. Εκεί οι γιατροί θα μας ενημέρωναν και επίσημα. Έβαλα τον πατέρα μου στο ασθενοφόρο και έφυγα άρον άρον για το νοσοκομείο. Μέσα στο μυαλό μου ευχόμουν να πάνε όλα καλά. Στις 9 περίπου το βράδυ της 19ης Οκτωβρίου αποφασίστηκε η εισαγωγή του πατέρα μου. Μία από τις γιατρούς με απομόνωσε και μου είπε πως στον εγκέφαλο υπάρχει εκτεταμένο οίδημα που οφείλεται σε ύπαρξη όγκου. Μου είχε γυρίσει ο κόσμος ανάποδα…


Ετικέτες ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα