Παρασκευή, Οκτωβρίου 28, 2016

ΑΡΓΟΚΥΛΑΕΙ ΤΟ ΠΟΤΑΜΑΚΙ!

Σε  πρωινή τηλεοπτική εκπομπή προηγουμένως, ο πρόεδρος του Ποταμιού δήλωσε ότι "μπήκα στην πολιτική όχι για να κάνω καριέρα αλλά για να εκφράσω τις απόψεις μου"!Εκ πρώτης όψεως, η δήλωση δεν εμπεριέχει κάτι άξιο σχολιασμού. Σε μια δεύτερη ανάγνωση, ωστόσο ,μπορούμε να αναρωτηθούμε τι είναι αυτό που του στερούσε όλα αυτά τα χρόνια το δικαίωμα (ή την υποχρέωση) να εκφράζει τις απόψεις του.Ο συγκεκριμένος άνθρωπος υπήρξε γνήσιο τέκνο των μέσων μαζικής ενημέρωσης και δεν δικαιούται να μιλάει με τέτοια  επιχειρήματα για να δικαιολογήσει την είσοδο στην πολιτική. Γράφοντας εδώ μέσα, εκφράζω τις απόψεις μου και κανένας δεν μου το στερεί αυτό! Λέω τις σκέψεις μου αλλά δεν σκέφτομαι στιγμή να κατέλθω στον στίβο της πολιτικής ζωής! Η δήλωση του αρχηγού του Ποταμιού πρέπει να ερμηνευτεί διαφορετικά: δεν θέλω απλά να εκφράσω τις απόψεις μου αλλά θέλω να κυριαρχήσω μέσα από αυτές! Η κυριαρχία των ιδεών, να μην το ξεχνάμε, είναι μια παμπάλαια πολιτική θέση...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα