Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2018

ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΡΗΣΕΙΣ

Έχει πολλά χρόνια όπου τα μαγαζιά εφαρμόζουν την αντίληψη που συνοψίζεται στην φράση "ο καλός ο υπάλληλος  φέρνει κόσμο στο μαγαζί!! Σύμφωνα μ' αυτήν την αντίληψη, ο υπάλληλος πρέπει να διαθέτει έναν κύκλο γνωριμιών που ν' αποτελεί τον οικονομικό αιμοδότη του μαγαζιού στο οποίο εργάζεται! Ένα από τα βασικά κριτήρια της αξιολόγησης και της παραμονής του στην εργασία, είναι η δυνατότητά του να φέρνει πελάτες στο μαγαζί! Ο υπάλληλος, λοιπόν, εκτός από την κυρίως εργασία του αναλαμβάνει ασυναίσθητα και την ευθύνη των δημοσίων σχέσεων του μαγαζιού! Αν το μαγαζί δεν πηγαίνει καλά, φταίει ο υπάλληλος που δεν συμπεριφέρεται σωστά ή δεν εκμεταλλεύεται τις γνωριμίες του για να αυξήσει τον τζίρο του μαγαζιού! 

Πολλοί εργοδότες προβάλλουν ακόμη περισσότερο τις παράλογες απαιτήσεις τους ως κάτι φυσιολογικό και αναμενόμενο στον καιρό της κρίσης! Από τους  υπαλλήλους τους ζητούν να εργάζονται παραπάνω από τις αμοιβές τους και στο όνομα διάσωσης της επιχείρησης. Τους ζητούν να παραβιάζουν το εργασιακό τους ωράριο και παρεμβαίνουν με χυδαίο τρόπο στην προσωπική τους ζωή! Απροκάλυπτα κάποιοι εργοδότες, ασκούν ψυχολογική βία, απειλούν και εκφοβίζουν προκειμένου να συντρίψουν κάθε νόμιμη διεκδίκηση καλύτερων αμοιβών και συνθηκών εργασίας! Νομίζω ότι κάποιοι από τους υπαλλήλους έχουν φτάσει στο σημείο να νιώθουν ενοχές που δεν καταβάλλουν ένα μεγάλο μέρος του μισθού τους στην επιχείρηση στην οποία δουλεύουν!

( Ασφαλώς, υπάρχει και αντίλογος! Όλοι οι υπάλληλοι δεν είναι ευσυνείδητοι και ούτε ενδιαφέρονται για την προκοπή της επιχείρησης!)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα